péntek, április 17, 2009

Szomorú hír: Pali meghalt!

Épp tervztem, hogy újra jelentkezem a blogon, hiszen a legutóbbi bejegyzésem óta sok minden történt. Nem tudtam, hogy milyen sorrendbe említsem az eseményeket, de Pali elköltözése irányt ad a beszámolómnak. Ma délben kaptam a telefont, hogy menjek ki Tatrangba Palihoz, mert be kell vinni a kórházba. Azonnal öltöztem és indultam. Kevés időre, megint cseng a telefon, és közli velem Irénke, Pürkerecről, hogy több mint valószínű, Pali meghalt. Igyekeztem ahogy csak tudtam az autóval, de mire kiértem, már valóban meg volt halva. Isten hazahívta tolókocsis szolgáját. Palinak volt lehetősége, hogy megnyissa szívét az Úr előtt és meg is tette. Döntött az Úr mellett. Reménysége volt az Úrban. A bemerítésig még nem jutott el, de Isten készítette az életét.
A betegség nagyon rövíd idő alatt legyengítette, nagyon lesoványodott. Amikor én meglátogattam kb. egy másfél héttel ezelőtt nagyon meglepődtem. Megpróbáltam rávenni, hogy kezdjen el egy vitamin kúrát. A héten kimentem hozzá, vittem vitaminokat és bátorítottam, hogy rendszeresen szedje. Talán már túl késő volt. A szervezetéből teljesen kiment a víztartalom, mivel hasmenése is volt. Amiben megnyugodhatunk, hogy életünk kezdete és vége Isten kezében van. Pali napjai is el voltak rendelve, és Istentől 54 évet kapott ajándékba, amivel el kell számoljon. Kérlek imádkozzatok idős édesanyjáért, aki nagyon el van keseredve. Én bátorítottam és imádkoztam vele. Pali nővérének a halálát is a rák betegség okozta, már fiatalon meghalt. Épp egy éve halt meg Pali bácsi, Kata néni férje. Most pedig az egyetlen támasza, a fia is elköltözött. A REMÉNYSÉG CSOPORTBAN is üres lesz a Pali helye. Ő volt az egyik olyan személy, aki optimizmust, vidámságot hozott a csoportba és másokat is tudott lelkesíteni. Az együtt eltöltött idő szép emlékeit a szívünkben hordozzuk tovább.
Imádkozzatok a gyász istentiszteletért. Vasárnap du-án 3 órától lesz a temetés. Evangélikus szertartás szerint lesz eltemetve, de a Reménység Csoport is szolgálni fog a temetésen és valószínű a Brassói Ifjúsági Kórus is. Jakab Ildikó fog búcsú beszédet mondani a csoportunk részéról. Imádkozzatok érte is. Szeretnénk fény és világosság lenni a gyász sötét óráiban. Akarjuk képviselni és hirdetni azt a Reménységet, amit csak a feltámadott Krisztus adhat a benne hívőknek - az Örök Élet Reménységét.

Itt egy néhány kép Palival


2008 - Hargita Tábor

2008 Hargita Tábor

Sorstársak: Pali és Izabella (édesanyjával Gizikével és kishugával Marikával)

2008 - Hargita Tábor: Pali a hölgyek társaságában


2008 - Hargita Tábor: Pali és Csilla


2008 Hargita Tábor: Pali és Margaret Robinson

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

koszonom hogy irtal a hirol

Névtelen írta...

Nagyon sajnalom nem lehetek otthon Tatrangba.Ez van.