szombat, április 12, 2008

"Jöjjetek énhozzám mind, akik megfáradtatok..."

Az este 10 után érkeztem haza egy kicsit fáradtan (fizikailag), de nem belefáradva a szolgálatba. Mire hazaviszem a mozgássérülteket, addig eltelik az idő. Kedves vendégünk, Balla Frigyes is megérkezett hozzánk mire én hazaértem és már jól megbarátkozott Benivel és Rodéval, hiszen nagyon jól ért a gyerekek nyelvén. Nap mint nap gyerekek (diákok) közt forgolódik, mivel a tanügyben dolgozik, mint tanár. Jó beszélgetésünk volt már az este vacsora közben. Én nem ismertem Frigyest, nem is emlékszem, hogy beszélgettem volna vele. Az Úrnak egy áldott szolgája, akit megszabadított a Sátán karmai közzül, mert terve volt vele. Már félegy volt az óra, mire lefeküdtünk. Frigyes testérem fog szolgálni ezen a hétvégén a pürkereczi evangélizációs alkalmakon és a Brassói gyülekeztben. Ma délután 3 órától ifjúsági evangélizációs alkalmat tartunk a brassói imaházban. A téma erre a délutánra: "Keresztyénség. Szabadság?" Imádkozzatok, hogy eljöjjenek a fiatalok és találkozzanak Jézussal. Értsék és tapasztalják meg, hogy az igazi keresztyénség nem megfossza az embert a szabadságától, hanem visszaadja azt.

Az este Mike József testvérem szolgált Pürkereczen a Mt 11, 20-31 alapján. Jézus hívásáról volt szó: Ki hív? Hova hív? Kiket hív? és végül Mire hív? Jó volt tapasztalni, hogy az este is jöttek megfáradt lelkek Jézushoz, hogy letegyék terheiket. Az összejövetel végén Mike József bemutatott Zsófinak (egy 40 éves négyfalusi hölgyről van szó), aki elment Brassóba az imaházba, azt gondolva, hogy lesz összejövetel. Elmondta, hogy kb. 15 éve járt még a bassói gyülekezetbe az édesanyjával. Nagyon szerette hallgatni az igét. Közben férjhezment, és így elmaradt az imaháztól. Nagyon megterheltnek és megfáradtnak érezte magát lelkileg és vette a bátorságot és felkereste ismét a brassói baptista közösséget. Mivel nincs összejövetel pénteken, Mike József felajánlotta, hogy elhozza Pürkereczre az evangélizációs alkalomra. Örömmel el is fogadta a meghívást. Amint beszélgettem vele, elmondta, hogy az ige, ami hirdetve volt épp neki szólott. Hála érte! Egy megfáradt lelket Jézus magához hívott, hogy felüdülést nyerjen. Örömmel hallota Zsófi, hogy négyfaluban is rendszeres istentiszteleteket tartunk vasárnap délutánonkét. Meg is ígérte, hogy el fog jönni. Csodálatosak az Úr útjai. Azt is megígérte, hogy 10 éves kisfiát el fogja hozni a szerdai gyerekklubra. Imádkozzatok Zsófiért, hogy még jobban megismerje Jézus Krisztust és végül megszabadulva a terhektől fel tudja venni az ő igáját, amely gyönyörűséges és könnyű.

Köszönöm, hogy csütörtök este imádkoztatok értem. Én hirdettem az igét a 137 Zsoltár alapján arról szóltam, hogy miként lehet egy lehangolt, megrongálódott "hangszer" ismét használható az Úr kezében. Istennek terve van velünk. Kezébe akarja venni megszomorodott, lehangolt, elrontott élelünket és új éneket akat adni a szánkba. A végén többen is imádkoztak, hogy az Úr állítsa helyre őket és tegye szabaddá. "Egy hangszer hadd legyek" - című éneket énekeltük a brassói fiatalokkal. Hiszem, hogy Isten ezen az estén is végezte helyreállító és szabadító munkját a hallgatók életében. Amint hazafele mentünk a kocsival, az egyik négyfalusi barátkozó, Nusi megjegyezte: "Úgy érzem magam, mintha újjászületettem volna. Nagyon szép volt." Hát az Úr adja, hogy valóban újjászülessen Nusi és mindazok, akik hallották az igét.

Nincsenek megjegyzések: